بیانیه کانون مساجد استان یزد به مناسبت 9دی

یزدفردا "سرویس خبر"کانون مساجد استان یزد :دی یادآور روزی است که بی تردید دست توانای حضرت حق و یاری امام زمان بوضوح قابل مشاهده است، روزی که ایادی استکبار جهانی اسراییل، آمریکا، انگلیس خبیث و هم پیمانان سر تا پا وابسته و ذلیل آنها به عنوان آخرین و کم رمق ترین تیر ترکش خود با بهره گیری از عده ای فریب خورده و تشنه جاه و مقام و همان کسانیکه صدای پرطنین بلند گوهای استکبار در داخل ایران عزیزمان بودند با حماقتی عجیب دست به هتک حرمت به ارزشمندترین مقدسات و معنوی ترین نماد های هویت اسلامی این مردمان غرور آفرین یعنی محرم، اتفاق جهانی کربلا و الگوی« هیهات من الذله » این ملت شریف زدند. ولی این بی تدبیران بی ایمان آنقدر ساده لوح هستند که درک نکردند ماه پیروزی خون بر شمشیر جزء لاینفک وجودی تک تک هر ایرانی مسلمان غیور هست و چه زیبا مانند همیشه رهبر معظم انقلاب، نائب برحق مولایمان امام زمان(عج) بار دیگر با دوراندیشی و تدبیر مثال زدنی نقشه های شوم این خود فروخته ها را رسوا کردند و به ملت بصیرت، آگاهی و بینشی مضاعف دادند و ملت نیز در جواب این لیئمان حماسه ای بس عظیم آفریدند و با حضور میلیونی و شگفت آور خود ندا سر دادند که با هر گرایشی وقتی پای مقدسات و اسلام عزیز در میان باشد ساکت نمی نشینند ویکصدا پای تمامیت ارضی و احکام اسلامی خود می ایستند... . .

درس مهم دیگری که این روز عظیم به ما می دهد این است که چنانچه به خداوند اعتماد کنیم و قلب نازنین امام زمان را از خود نرنجانیم هیچ وقت به این کشور اسلامی آسیبی وارد نمی آید.


چه زیبا درسی فراموش نشدنی این ملت عزیز به دنیا دادند و چه پرمعناست نام گزاری این روز بنام روز بصیریت.


دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان یزد بر خود لازم می داند ضمن گرامیداشت این روز پر افتخاروحماسه ساز از همگان دعوت به تدبیر دوراندیشی ودرس گرفتن از این حوادث کند. همچنین برخود لازم می دانیم که همیشه گوش بفرمان رهبر با تدبیرمان باشیم تا از آبستن حوادث بسلامت عبور کنیم.


ضمنا دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد از عموم مردم مومن ومتدین دارالعباده ودارالعلم یزد دعوت می نماید تا در مراسمی که به همین منظور در سالن تربیت معلم شهید پاکنژاد در صبح روز 9دی برگزار می شود حضور به هم رسانند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا